Vad har mer hänt?

Farmor klippte mitt hår igår. Premiär! Jag ville ju vara fin när jag skulle till fotografen. Hon jämnade till mitt avskavda och långa i nacken.

 Farbror Micke kom från Norge och hälsade på. Han hade fått vårkänslor och måste hämta sin motorcykel. Jag satt lite på den. När jag blir äldre får jag kanske som mina kusiner, Josefin och Amanda, åka lite med farbror Micke.

Enok ,vår lilla olycks katt, kom hem med djupa skärsår bakom varje framben samt några små på magen. Honom åkte vi till veterinären med. De sövde honom, sydde ihop såren och sedan fick han en rolig tratt på huvudet. Det var jag som tyckte den var rolig, Enok tyckte däremot att den var allt annat än rolig.

I fredags var jag och mamma på tjej-träff hos Helena(ej med på bild). Det var roligt! Min kompis Johanna var också där med sin mamma Kristina. Johanna spexade lite och stoppade ner sin ena fot i ost skålen och sparkade ner den i golvet så den gick sönder. Hon kan festa den där tjejen, vi får nog roligt ihop när vi blir äldre!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej lilla sötnos! Kul att kolla in din sida =) Din farmor talade om för mig vart jag kunde "hitta" dig. Hälsa till mamma & pappa! Kram från Lena i Romme

2007-04-28 @ 17:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback