Axels dop!

185503-3
Min kusin Axel skulle döpas i lördags men när vi satt där och väntade så kom faster Ida och Mattias in i kyrkan i otroligt vackra bröllopskläder!! Gissa vad alla blev chockade!!! Det var ett underbart vackert bröllop/ dop! Efter bröllop/ dopet så var det dop fika sedan på kvällen fick vi en jattegod bröllops middag på Grand i Falun. Eftersom jag och Axel fortfarande ammar så sov vi under middagen istället.
Jag vaknade precis när alla ätit klart och passade på att umgås lite med alla mina släktingar.
Nu har faster Ida, Mattias och kusin Axel åkt hem till Piteå igen. Det är tråkigt! Vi saknar dem redan!!

Kommentarer
Postat av: farfar

vilket kanonbra kort, jag håller med dej Noomi farfar blev oxå chockad. Ja alla blev det.Det blev många blöta ögon den stunden glädjetårar

2007-02-13 @ 07:45:00
Postat av: Moster Ida & Axel

Vi saknar er oxå... Kom snart och hälsa på! Axel tyckte det var jääättekul att åka 85 mil i bil;)
Många kramar från oss!

Postat av: farmor

Jadu Noomi, den lördan lär vi aldrig glömma...va blåsta vi blev...men jag instämmer, det var det vackraste jag sett...o så ni små bebisar, som var såå himla duktiga hela dan och hela kvällen, ni är verkligen "väluppfostrade"...eller kanske bara väldigt nöjda med livet...Kram

2007-02-16 @ 10:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback