En stor dag!

185503-7
Idag har jag vänt mig från rygg till mage för första gången!
Mamma skulle byta en blöja på mig i sängen och så fort hon tagit av mig den gamla blöjan så började jag vrida mig. Jag kom nästan runt på första försöket så mamma lät mig hållas. Efter ett par försök så kom belöningen!! Jag lyckades!! Jag blev så glad att jag kissade ner sängen för mamma och pappa.
Så denna dagen tillbringade vi i tvättstugan.
När vi kom hem på kvällen så skulle pappa få ner madrassen tillbaka i fodralet vi tvättat. Jag och mamma tittade på. Pappa såg så rolig ut där han härjade runt och flaxande försökte få ordning på den stora madrassen så jag kunde inte låta bli att skratta och skratta och skratta.
Först tittade mamma och pappa lite förvånat på mig sen skrattade de med mig. En kul dag!!

Kommentarer
Postat av: farfar

Hej Noomi snart är du så stor att du kan hjälpa farfar med att skotta denna förbaskade snön som bara kommer ner från där ovan. Du blir bara större och större och goare och goare. Det måste ha sett roligt ut då din pappa skulle ha in madrassen i fodralet för det är inte det lättaste. Farfar är så förkyld och har så ont i halsen så vi kan inte komma in och hälsa på. kram kram

2007-02-23 @ 10:18:16
Postat av: din farmor

Jadu lilla Gullgumma, nu händer det nåt hela tiden, och du kommer nog att få anledning att skratta åt pappa fler gånger...han får stoppa madrass varje dag såklart...Puss & Kram

2007-02-23 @ 19:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback