Hej!

185503-1
Noomi heter jag.
Född den 9 oktober 2006.
Tänkte blogga lite om vad som händer i mitt liv, det är väldigt spännande!
Börjar med en bild som mamma tog på mig igår kväll efter mitt bad.
Hon ville jag skulle ligga på mage så hon fick ta kort.
Snäll som jag är så fick hon ta ett par men sen vände jag på mig och lade mig på rygg.
Jag tycker det är roligare att ligga på rygg, inte lika jobbigt.
Varje gång mamma lade mig på mage efter det så snurrade jag direkt över till rygg.
Då skulle hon filma när jag snurrade! MAMMOR!! Nej, då tröttnade jag! Jag stannade helt enkelt på mage då.
Hi hi.. där stod hon och filmade och filmade. Jäklarns vad jag fick kämpa! Till slut orkade jag inte längre utan sade ifrån, då fick jag komma upp och fick kvällsmat. Varm mjölk! MUMS!

Kommentarer
Postat av: farmor

Tittut Lilla Stumpan, äntligen har farmor hittat din blogg, det är riktigt att du jäklas lite med din mamma & pappa, du får inte skämma bort dom för mycket....hihi...

2007-02-16 @ 10:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback