Bus!

Nu har Harry hunnit bli drygt 7 månader. Krypa gjorde han första gången den 19:dec när han kröp över min matta.
Nu hittar han på allt möjligt bus där han kryper fram.  Drar ur kontakter, river i gardinerna, och som här; hittar en penna som jag legat och ritat med på golvet och försöker äta upp den.



Idag har pappa varit på sjön och pimplat, resten av familjen åkte upp till moster "tant Mia".
På kvällen efter pyjamas och tandborstning så lekte jag och Harry en stund. Mamma var lite dryg med kameran men jag och Harry såg till att hon mest fick fota våra baksidor. Harry fastnade dock på ett flertal kort då han inte är lika snabb i vändningarna.


Kommentarer
Postat av: farfar

Hej farfars gullpluttar ni är för söta

kram kram

2009-01-07 @ 16:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback